Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza technicko-ekonomických parametrů traktorových souprav v dopravě
Krátký, Martin ; Slimařík, Dušan (oponent) ; Bauer, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou využití traktoru v zemědělské dopravě. V první části je popsán současný stav v konstrukci traktorových motorů, převodovek a podvozků, které se používají u traktorů vhodných pro dopravu. Teoretická část obsahuje také přehled legislativních požadavků, které musí být dodrženy při sestavování traktorových souprav pro provoz na pozemních komunikacích. Hlavním cílem práce bylo provést a vyhodnotit měření spotřeby a výkonnosti soupravy traktoru JCB Fastrac 185-65 s dvěma valníkovými přívěsy v dopravě. K tomuto účelu byla sestavena metodika terénního měření a realizováno měření pro různé režimy provozu motoru. Výsledky byly tabulkově a graficky zpracovány včetně určení přesnosti metody výpočtem relativní chyby měření. Pro porovnání byl proveden i teoretický výpočet množství spotřebovaného paliva. Cílem měření bylo prokázat úsporu paliva při provozu motoru v ekonomické oblasti a získat přehled o spotřebě a výkonnosti soupravy.
Analýza technicko-ekonomických parametrů traktorových souprav v dopravě
Krátký, Martin ; Slimařík, Dušan (oponent) ; Bauer, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou využití traktoru v zemědělské dopravě. V první části je popsán současný stav v konstrukci traktorových motorů, převodovek a podvozků, které se používají u traktorů vhodných pro dopravu. Teoretická část obsahuje také přehled legislativních požadavků, které musí být dodrženy při sestavování traktorových souprav pro provoz na pozemních komunikacích. Hlavním cílem práce bylo provést a vyhodnotit měření spotřeby a výkonnosti soupravy traktoru JCB Fastrac 185-65 s dvěma valníkovými přívěsy v dopravě. K tomuto účelu byla sestavena metodika terénního měření a realizováno měření pro různé režimy provozu motoru. Výsledky byly tabulkově a graficky zpracovány včetně určení přesnosti metody výpočtem relativní chyby měření. Pro porovnání byl proveden i teoretický výpočet množství spotřebovaného paliva. Cílem měření bylo prokázat úsporu paliva při provozu motoru v ekonomické oblasti a získat přehled o spotřebě a výkonnosti soupravy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.